Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Πάει ο παλιός ο Χρόνος…

 

Ας γιορτάσουμε παιδιά….

Νιώθουμε ότι κάποιος μας κοροϊδεύει όταν ακούμε αυτές τις λέξεις, τι να γιορτάσουμε αναρωτιέμαι, όλα γύρω φαίνονται να καταρρέουν από οικονομία, σχέσεις, ο καιρός, στο σπίτι χαλάνε πράγματα, αρρωσταίνουμε, από λεφτά καλύτερα να μην πω….

Φαίνεται ο,τι οι Άγγελοι της Αποκάλυψης βγήκαν στον δρόμο και παίρνουν αμπάριζα ό,τι βρουν , από πλυντήρια ρούχων έως βρύσες που μόλις ξεπαγώσουν σε επισκέπτεται στο σπίτι ο καταρράκτης του Νιαγάρα αυτοπροσώπως.

Και τώρα εγώ σκέφτομαι , με όλα αυτά που έχω ακούσει και έχουν συμβεί γενικώς πως να αντικρούσω τα επιχειρήματα και να τα δω όλα θετικά ε?

Λίγη βοήθεια παρακαλώ!!!

Ας εκτιμήσουμε λοιπόν την κατάσταση.

1. Υγεία έχεις? Έχω (έχω όραση, αφή, όσφρηση, ακοή, περπατάω, μιλάω, πιάνω…)

2. Σπίτι έχεις? Έχω

3. Ζέστη έχεις? Έχω

4. Οικογένεια έχεις? (γονείς, αδέρφια, ξαδέρφια, γιαγιά , παππού) Έχω

5. Φίλους έχεις? Έχω

6. Ρουχισμό έχεις? Έχω

7. Μέτρα πόσα πράγματα έχεις κοστολόγησέ τα, αξιολόγησέ τα , εκτίμησέ τα.

Έχουμε μάθει να εκτιμάμε το αυτοκίνητό μας (μπορούμε να αγοράσουμε άλλο) , να εκτιμάμε το σπίτι μας(μπορούμε να πάρουμε άλλο) να εκτιμάμε τα κοσμήματά μας(μπορούμε να έχουμε άλλα) αλλά αυτά που πραγματικά μετράνε, δεν τα εκτιμάμε.

Ξεκινήστε λοιπόν με μια λίστα. Γράψτε αυτά που ονομάζετε αρνητικά και εκτιμήστε τα από το 1 ως το 10 πόσο αρνητικά είναι , μπορούν να διορθωθούν ?

Τώρα γράψτε την λίστα με όλα τα θετικά και καλά που έχετε στην ζωή σας και εκτιμήστε τα , μπορείτε να τα αποχωριστείτε ? πόσο αξίζουν ?

Πόσο αξίζουν αυτά που αγαπάτε πραγματικά?

Έχετε τεράστια περιουσία ….ΓΙΟΡΤΑΣΤΕ! 

money-quotes-if-you-want-to-feel-rich

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: