Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Ορκίζομαι….ποτέ ξανά!

 

thumbnail

Σύμφωνα με τους απανταχού “γκουρού” η αγάπη της μητέρας είναι η πιο δυνατή αγάπη στον κόσμο.

Λάθος…..Η πιο δυνατή από όλα είναι οι τύψεις που νιώθει μια μητέρα όταν μαλώνει το παιδί της και το ακούει να κλαίει η να πηγαίνει στο δωμάτιό του με τα μάτια βουρκωμένα και με την συνοδεία της λέξης “τιμωρία”.

Οι τύψεις μου είναι πιο δυνατές από την αγάπη μου, δεν μου περνούν με τίποτα…

την αγάπη μου την ξεχνάω με τις πολλές δουλειές και υποχρεώσεις που έχω αλλά τις τύψεις τις κουβαλάω ό,τι και να κάνω. Τυχαίο? δεν νομίζω.

αφού λοιπόν φωνάξω στον μικρό μου πρίγκιπα, τον μαλώσω, του ρίξω και καμιά αεροδυναμική τιμωρία , τότε έρχεται και η ώρα της “τύψης”

Ορκίζομαι ..ποτέ ξανά!!!

Τι σκύλα μάνα καλέ είσαι εσύ? λέει η φωνή των τύψεων μέσα μου, τι άνθρωπος είσαι εσύ? που μαλώνεις το αγγελούδι σου? τι έκανε το παιδί? ωραία life coach είσαι που δίνεις και συμβουλές σε ανθρώπους…μπράβο…και πάω στο κρεβατάκι του την ώρα που κοιμάται (τι απίστευτα όμορφα που είναι τα παιδιά όταν κοιμούνται) ρίχνω και κανένα δάκρυ από την στενοχώρια μου και την ομορφιά που αντικρίζω και Ορκίζομαι….ποτέ ξανά, ποτέ

και ξυπνάει το πρωί και είμαι μέσα στην τρυφερότητα και την αγάπη, μια ζεστή αγκαλιά, γεμάτη χάδια και υποσχέσεις, και κυλούν οι μέρες και α….η υπόσχεση  , υπόσχεση και ο όρκος ΟΡΚΟΣ…έως να σπάσει  πάλι ο διάβολος το ποδάρι του και άντε πάλι από την αρχή.

Εσείς έχετε ορκιστεί ποτέ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: