Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Εσείς τι ΔΩΡΟ θα κάνετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας τις Γιορτές?

 

«ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ» με το DVD

entipo cd__Page_1

entipo cd__Page_2

"ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ"

Ενεργειακές Ασκήσεις & Mind Movies Συντονισμού με τον Πλούτο και την Αφθονία!

Αποκτήστε το ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!

 

"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛA": ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΑΦΘΟΝΙΑ!!!!

 

Αγαπητοί φίλοι,

Τι ΔΩΡΟ θα κάνετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας εφέτος τα Χριστούγεννα?

Εφέτος ξέρω ότι θα έχω τα καλύτερα Χριστούγεννα που είχα ποτέ , ξέρω ότι θα αισθανθώ τόσο ήρεμη και γαλήνια. Untitled-1 copyΓιατί πάντα γύρω μου Υπάρχει μία Ενέργεια Ηρεμίας, Γαλήνης, Αγάπης και Αφθονίας στην ατμόσφαιρα και έχω σκοπό να την βιώσω με όλο μου το "Είναι".

Φυσικά , όλο αυτό έχει να κάνει με μια άσκηση  διαλογισμού – προσευχή που κάνω πάντα πρίν από τις Αγιες Ημέρες και ζητώ από Τους Αγγέλους μου να με ευλογήσουν με αυτές τις ενέργειες.

1152_12912105196-tpfil02aw-828

Καθώς λοιπόν το συζήτησα αυτό με τον εαυτό μου, σκέφτηκα ότι κάποιοι από εσάς , χρειάζεστε τώρα κάτι τέτοιο στην ζωή σας, και μιας και αυτή η ενέργεια θα είναι γύρω μας , ως την 2η Ιανουαρίου του 2013, αποφάσισα να σας δώσω την άσκηση. Κάντε την, θα σας βάλει σε μία κατάσταση «σαν να λιώνει η καρδιά σας από ευτυχία»

 

Κάντε τα παρακάτω βήματα και χαρείτε:

1. Κλείστε τα μάτια σας, και φανταστείτε έναν κύκλο φωτός

2. Προσκαλέστε τον Αγγελό σας ή άλλο φωτεινό Ον μέσα σε αυτόν τον κύκλο φωτός am_280370_4748472_578712

3. Απλά αφήστε τον εαυτό σας να νιώσει αυτή την φωτεινή ενέργεια

4. Πείτε «Αγγελέ μου , θέλω να αισθανθώ την Αγάπη σου»

5. Μείνετε εκεί για λίγο, και να Πιστεύετε ότι δέχεστε την Αγάπη!

 

Με Αγάπη!

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΟΥ DIP. LC.

 PERSONAL LIFE COACH

Δεν υπάρχουν σχόλια: